Sunday, January 3, 2016

Viták a nolblog megszűnéséről

Egyre több cikk jelenik meg a NolBlog megszűnésének okáról.

A valóság: az ok üzleti, nem szokás, hogy egy napilapnak szabad blogrovata legyen. Azaz az eddigi helyzet volt szokatlan, míg a szokatlan helyzet megszűnése egyáltalán nem furcsa.

Természetesen most az egyes klikkek egymást hibáztatják, pedig valójában egyik sem hibás.

Amikor én először megjelentem ezen a felületen 2008-ban, rögtön észleltem azt a furcsa jelenséget, hogy van itt egy belső ultraliberális VIP-kör, mely fanatikusan intoleráns és kirekesztő. Bár akkor még magam is alapvetően liberális nézeteket vallottam, de mivel akkor sem igazodtam mindenben a pártbrosúrához, így én is azonnal célponttá váltam a ballib tabukat minden erővel örző VIP-kör számára.

Ez persze nevetséges, de nem az oka az egésznek.

A magyar ballib hagyomány ilyen: idegen lelkű, diktatórikus, intoleráns. Pont ezért is bukott be mára totálisan. Az átlagmagyar mára a legpofátlanabb fideszes korrupt hülyeségeket is képes eltűrni, mert tudja, hogy mi az alternatíva.

No comments:

Post a Comment