Friday, January 15, 2016

nolblogisták

Utolsó üzenetem a nolblogistákhoz:

  • cubalLibre - az arab szélsőség nem jobb a zsidó szélsőségnél,

  • frady - próbálj kevésbé részrehajló lenni,

  • fsp - pénzért se érdemes eladni a tisztességet...,

  • grincs - légy udvariasabb, ne diktárorkodj szemtelenül,

  • harunalrasid - tehetsz bármit, akkor is csak egy hiteltelen szar maradsz,

  • hmmmm - légy demokrata, meglátod, nem fog fájni,

  • jehu - elmúltak a 90-es évek, vedd észre,

  • lehar - az a hatalmas pofátlan kettős mérce nem fáj valahol belül?

  • navigator - szedd kérlek rendszeresen a gyógyszeredet továbbra is!

  • nyírfa - nem ülhetsz meg egyszerre két lovat,

  • osszi - mi értelme ennek a mániákus kettős mércének?

  • paplanyos - ne próbálj más lenne, mint ami vagy,

  • pupu - ne próbálj mindig besimulni a ballib agytröszthöz, nincs értelme ennek,

  • quodlibet - ne kedveskedj a gonoszokkal, mert besároznak,

  • vektorviktor - csökkents a demagógiádon,

  • yankari - ne hisztizz, a diktatúrád megbukott,

  • zorróaszter - ne hidd, hogy mindig igazad van.


Aki kimaradt a listából, azzal:

  • vagy jellemzően egyetértettem (ez pár ember),

  • vagy nem értettem egyet, de nem volt mégsem komoly gondom (ezek elég sokan vannak),

  • vagy nem olvastam rendszeresen (ez kevés ember, szinte mindenkit olvastam),

  • vagy most kifelejtettem (remélem senkit, ha mégis, akkor bocs).

No comments:

Post a Comment