Monday, February 22, 2016

Vitázik az álmarxista

Egy álmarxista kolléga vitázik velem itt és itt. Mivel az emberke semmit sem ért a témához, igyekszik személyeskedni. Vicces látni, hogyan dühödik fel saját tudatlanságán, szinte hergeli magát folyamatosan.

Kigyűjtöttem "érveit":

  • A hozzászólásodnak a többi részét egyáltalán nem veszem figyelembe, mert egészen nyilvánvalóan csak kekeckedsz.

  • A kurva anyádat!

  • A véleményed alapján semmire nem tartalak.

  • A véleményed meg nem érdekel, mert te egy komolytalan blogger vagy.

  • Anyád picsája hazudik!

  • Betelt a pohár.

  • Blabla...

  • Csökönyös fafejű vagy!

  • És ilyen aljas módon próbálsz égetni a mandiner olvasóközönsége előtt!

  • És te az agysejtjeid hiányát mivel kompenzálod, köcsög?

  • Ez itt az utolsó kommentem. (ez után még jön 100+ komment)

  • Hülye.

  • Hülyegyerek!

  • Itt látszik meg, hogy mennyire pofátlanul a demokrácia ellensége vagy, miközben azt hazudod, hogy te baloldali vagy.

  • JÓL VAN, HÜLYEGYEREK!

  • Na ez a te pofátlan vitastílusod! Cinikus és pofátlan!

  • Öntelt hólyag!

  • Pistike, gondolkozz!

  • Szerintem ő természettől fogva ilyen hülye.

  • Te egy mocskos alak vagy, ha ilyet ki mersz jelenteni!

  • Te is csak egy ócska kizsákmányoláspárti blogger vagy, azért kardoskodsz itt a népszuverenitás ellen.

  • Unfair emberekkel nem érintkezem.


Csak a jövő számára.

Pont ilyen alakok basáskodtak a kommunista diktatúrában és nyomták el az embereket. Még szerencse, hogy Alexke túl fiatal és emiatt nem lehetett hatalmi pozícióban a Kádár-rendszerben.

17 comments:

  1. Muti egy linket, had röhögjek. :o)

    Maga baloldalinak vagy marxistának mondta magát?

    ReplyDelete
  2. Nem varázsolna nekem egy ikont? Ez a mikrosütő gomb idegesít.

    ReplyDelete
  3. Ott van mindkét link az elején.

    Nem vagyok marxista, konzervatív baloldali vagyok.

    ReplyDelete
  4. Már csináltam, ez már sokkal kisebb.

    ReplyDelete
  5. Ja! Alex? Elsiklottam az "Alexke" felett.

    Azt hittem, jóban vannak.

    ReplyDelete
  6. Jó, de nekem ez a minta nem tetszik. Nem tudná ide varázsolni a sajátomat?

    ReplyDelete
  7. Elég undorító úgy beállítani, mintha ezek az érvei lennének. A folyamatos tereléssel, ferdítéssel, nem a lényegre válaszolással előbb-utóbb mindenkiből kiváltod a káromkodást.

    ReplyDelete
  8. Nem lehet Alexkével jóban lenni, ha valaki ellenérveket hoz fel neki hülyeségei ellen.

    ReplyDelete
  9. Aki nem tud vitázni, ne vitázzon. Ennyi az egész.

    ReplyDelete
  10. Nem mintha annyira nagyon akarnék kommentelni, de bosszant, hogy eltűnik, amit ideírok. Hogyan van ez? Ki vagyok tiltva?

    ReplyDelete
  11. Most már nagyon érdekelne, hogyan lehet ide kommentelni?

    ReplyDelete
  12. Nem is tudom,miért nem lepődtem meg azon,hogy az a bizonyos álmarxista,aki veled vitázik,az nem más,mint lexi!!!?
    Azonban nagyon jól egymásra találtatok,csak a forgásirányotok az ellenkezője!Te a "több kapitalizmust" jelszavától érkeztél el egy lágy,érthetetlenül zagyva baloldalisághoz,míg lexi a Marx-kritikusból,lett egy álbalodali virtuóz!
    Hatalmas betűmennyiséget forgattatok meg ketten,bár igaz,hogy lexi többszázszorosan túlszárnyalt téged a szófosásban,de erényedre legyen mondva,hogy ritkábban anyáztál,míg lexi,a te tapasztalataid alapján is ,eljutott a pofátlan,szemét,gátlástalan troll toporzékoló,a befosásig erőlködő senkiházihoz.
    Az a meggyőződésem,hogy legalább te saját meglátásod alapján minősíted a világ dolgait,lexinél viszont,úgy gondolom,sok a "hozott" anyag,amolyan "fekete" brossúrás,lejárató,körmönfont ,többszörösen átfedett,megtévesztő adalékok,minden baloldaliságnak,marxi tételnek a kiforgatása,aminek éppen ellenkező a hatása,mint egy valódi baloldali ideológiának!

    ReplyDelete
  13. Anyáznia annak kell, akinek nincsenek érvei. Nekem vannak.

    ReplyDelete